Koska haaveilu on ilmaista....

Moi,

olen taas vähän haaveillut tänään.... Jos ajatukset ovat olleet (mahdollisesti) tulevassa New Yorkin matkassa, olen haaveillut myös juhlamekoista. Sain tänään tiedon eräistä juhlista ensi vuodelle.. Ja kas vaan.. Hetipä aloin miettimään mitähän sitä laittais päälle... Mekkojahan mulla on kaappi pullollaan, joten oikeasti varmaan laitan jonkun mun mustista mekoista ja ne korkkarit jotka ostin taannoin. En nimittäin ajatellut ostaa uutta mekkoa, koska nyt on pakko säästää jos halutaan reissuun.




Mutta koska haaveilu on ilmaista niin täältä pesee...


Mustaa pitsiä mulle, kiitos!

Untitled #18
kollaasi polyvore


Untitled #19

kollaasi polyvore

Tämä alemman kuvan pitsi mekko on K-A-U-N-I-S! Sääli vaan, ettei taida sopia oikein mitenkään mun vartalolle. Ainakaan ilman kunnon muotoilevia alusvaatteita. Jos joku muuten innostui mekosta, löytyypi se ainakin polyvoren tietojen mukaan H&M valikoimista. Ja hintaa on alle 30 €, eli ei paha.

Mites sulla, minkälainen juhlamuoti iskee? Pitsi vai joku muu?

PS: muistin muuten tätä postausta naputellessa, että mulla olis tuolla kaapissa yksi kullan värinen pitsimekko.. Että jos sitä lähtis vaikka tuunaamaan (on mulle nimittäin ISO).
Ps2: olenkohan muuten ainut, jolla ei ole ensimmäisiäkään pikkujouluja tänä vuonna. Super tylsää!!

Kommentit

  1. Oi kun kauniita valintoja. Meillä on pikkujoulut, mutta päiväristeily ei vaadi pitsiä ja kimallusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä tykkään myös :D Juu, päiväristeilylle tarvii ehkä pukeutua vähän hillitymmin...Mutta ainahan voi laittaa pitsipaidan tai hameen :D

      Poista
  2. Minullakaan ei ole valmiita pikkujouluja ollut moneen vuoteen (ei varmaan johdu siitä etten ole ollut töissä moneen vuoteen), mutta onneksi nokkelana järjestin itse peräti kahdet. Tiedossa on siis jotain mitä odottaa!
    Olen mekkoihminen, mutta vartaloni on hieman hmm. haastava. Tullaan silti hyvin toimeen, mutta nuo sinun valitsemat mekot saattaisi olla hieman liian tyköistuvia. Ja ongelmia tuottaa myös monen mekon pituus, 180 senttisellä varrella varustettuna minit peittää hädin tuskin vesirajan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi olikin näppärä homma, omat pikkujoulut. Ei huono. Pitäisköhän munkin?

      Mä oon muuten huomannut saman, että mekot on aina turhan lyhyitä.. Ja mulla on pituutta vaan 160 cm. En tajua, miksei hameet voi olla pikkasen pidempää mallia. On työn ja tuskan takana löytää riittävän pitkiä mekkoja... Ja mitä tohon tyköistuvuuteen tulee, mietin että auttaiskohan jos ottais kokoa isomman? Sitten ei olis välttämättä niin makkarankuori. Ja sit kaikki slimmerit kehiin :D

      Poista

Lähetä kommentti